031

posted April 3rd, 2011, 2:22 pm


average rating: None
post a comment
author comments
view snowdrunk's profile

April 3rd, 2011, 2:34 pm

snowdrunk

reply

UOOOOH!!!
SUNDAY!!! I MADE IT!!!
Actually I'm supposed to learn for some stupid test and bla, but I rather do this.
I'M BACK!! HA!!!

let's answer some REALLY OLD comments!!

@michaelj316: no problem!! I'm a quite quiet reader too! :D

@Nya-chan (Guest): nyahahaha, I got my mojo back, hahahaha!

@Tessan12: oh.. ugh... well... you're not supposed to do that... it's fine if you just read my online comic... really.

@battybrain: oooh no problem. we're all creepy, aren't we? //herpderp laugh

@Drifting_Flower: awwww thank youuu!!! ; 3 ;

@angelbliss: aww! that's so true! and after this while I really think this was a good decision :D

@Samdyn: hahaha, sure! If I promise something, I'LL DO IT! CHA!

@megami23: awww, don't be sad! I'm back now!! :D and welcome ^0^

@DarSasu: oooooh!!! honestly!! I wanna see that!!! Ö_Ö



and for the last comic page... xD


@TakaiUSHI: oh.. thanks... hahaha... he's hot...? well... I try my best x'D

@mananabiscuit: yankees can cook too! and they have feelings!! OKAY? D:

@Tablix: yes!! I really know people who would kill for food. honestly.

@Drifting_Flower: YESH! he is!! Isn't that awsm?? *droooolll*

I guess thats it.. hahaha xD
and for everyone I've not answer... just THANK YOU SO MUCH FOR BEING SO KIND ;____;
and thank you for waiting for me and.. ugh, I'm deeply touched.
srsly.
<3

end of message

December 13th, 2017, 8:18 pm

Advertisement

reply

end of message
user comments

April 3rd, 2011, 3:29 pm

Xana100

reply

Man, I feel sorry for him XD

end of message

April 3rd, 2011, 3:36 pm

Rivermallow

reply

Yay!!!!!!!!!!!
You're back!

end of message
view Samdyn's profile

April 3rd, 2011, 3:52 pm

Samdyn

reply

that poor poor bastard... he needs a vacation in another continent away from her :D

someone give the skinny man a cookie!

end of message
view UnknownDream's profile

April 3rd, 2011, 4:28 pm

UnknownDream

reply

Oh no she didn't. He better get her for that

end of message
view Kiiroi's profile

April 3rd, 2011, 4:37 pm

Kiiroi

reply

you are back!! ^^ love your comic

end of message
view MeepLover's profile

April 3rd, 2011, 6:55 pm

MeepLover

reply

Ohohoho~
she's a sneaky little biatch ain't she

end of message

April 3rd, 2011, 10:18 pm

Xana100

reply

Still... GODZILLA?
I mean, come on!! Who would actually fall for that one? XD

end of message
view sala218's profile

April 4th, 2011, 7:07 am

sala218

reply

she is devil well thats for sure!

end of message
view megami23's profile

April 4th, 2011, 10:45 am

megami23

reply

I'm so happy ;w; Welcome back!
This is such a nice concept, and your art is really good! ovo
And she's so mean, but aah, my heart is calm when people are bullied~ xD

end of message
view Secrets's profile

April 4th, 2011, 10:58 am

Secrets

reply

He fell for that........LOL

end of message
view angelbliss's profile

April 4th, 2011, 5:00 pm

angelbliss

reply

pFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFT I love this page.
LKSDAJFALSKFDJ YOU GOT YOUR MOJO BACK QuQ
I'm-i'm so happyyy orz *tear*

end of message

April 4th, 2011, 8:35 pm

CherriStrawberri

reply

You're back!!! 8DDDDD
I love his expression on the last panel XDDD

end of message
view SpikyRoxas's profile

April 5th, 2011, 1:34 pm

SpikyRoxas

reply

KILL HER D:< stealing someones bento is against the law D:

end of message
view Xeruth's profile

April 6th, 2011, 5:35 pm

Xeruth

reply

gogo after her and get your lunchhh *P*

jaskfjd this is just adorable
love your comic ;v; b <3

end of message

April 8th, 2011, 7:30 pm

Drifting_Flower

reply

You're back! \(^-^)/ *gives a cookie* lol, he fell for it. XD

end of message
post a comment